دسته: پرفروشها، دانشگاهی، هنر
محصول قبلی
بازگشت به محصولات
راهنمای معلمان و والدین - زنگ حل مسئله همگام با ریاضیات کانگورو ۱
60,000 تومان 54,000 تومان
محصول بعدی
تغییر دادن رفتارهای کودکان و نوجوانان
260,000 تومان 234,000 تومان
طراحی گرافیک برای تبلیغات
نویسنده: علی افسرپور
چاپ چهارم، 1401 | 192 صفحه | خشتی |
شابک: 978-964-3188-41-4
تبلیغات یکی از بسترهایی است که طراحی گرافیک در آن نقشی کلیدی ایفا میکند. طراحیهای گرافیکی که برای تبلیغات انجام میشوند با تیراژی بسیار بیشتر از هرکتاب و نشریهای تولید و تکثیر میشوند و در کوتاهترین زمان ممکن در معرض دید عدۀ زیادی از مخاطبان قرار میگیرند. همین امر موجب شدهاست عدۀ زیادی از طراحان با مهارتهای مختلف به این صنعت جذب شوند.
این کتاب با زبانی ساده، اشارهای فهرستوار به مواردی دارد که طراحان گرافیک برای فعالیت در زمینۀ تبلیغات باید آنها را بدانند. واضح است که هر یک از مباحث مطرح شده در این کتاب، خود به تنهایی به اندازۀ چندین کتاب جای بحث و گفتگو دارد؛ اما هدف از شکل کنونی ارائۀ مطالب، آشنایی خواننده با کلیات و نحوۀ برخورد صحیح و اصولی با طراحی گرافیک در زمینۀ کار تبلیغات است. در این کتاب به مباحثی که در تبلیغات جنبۀ عمومی دارند، از زاویهای پرداخته شدهاست که برای طراحان گرافیک کاربرد دارد.
وزن | 248 g |
---|---|
نویسنده | |
تعداد صفحات | 192 |
قطع | خشتی |
سال چاپ | 1401 |
نوبت چاپ | چهارم |
شابک (جلد نرم) | 978-964-3188-41-4 |
مجموعه |
160,000 تومان 144,000 تومان
کتابهای مشابه
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.