دسته: دانشگاهی، هنر
بازگشت به محصولات
محصول بعدی
در قلمرو مکانیک - دینامیک
760 تومان 684 تومان
طراحی گرافیک متحرک
نویسنده: حمید صادقیان
چاپ دوم، 1401 | 184 صفحه | خشتی |
شابک: 978-964-3188-54-2
طراحی گرافیک متحرک، هنری برای زندگی بخشیدن به گرافیک ثابت به وسیلۀ قابلیتهای انیمیشن است. حرکت عاملی پرشور، افسون کننده و نیاز انسان امروزی است. تنوع تصویرهای ثابت و متحرک در چیدمان و مونتاژ، حرکت ایجاد میکند. گرافیک متحرک با استفاده از تکنولوژی ویدئو یا انیمشین و با ایجاد توهم حرکت یا تغییر در ظاهر عناصر بصری ایجاد میشود.
در این کتاب با توجه به تکامل روزافزون گرافیک متحرک در روزگار ما، تلاش شدهاست تا به زبان ساده سیر تحول تجربیات بشری در این زمینه همراه با تمرینات عملی ارائه شود تا دانشجویان رشتۀ ارتباط تصویری بتوانند ضمن آشنایی با شیوهها و تجربیات گذشته در زمینۀ متحرک سازی، به خلق و تحقق ایدههای خود بپردازند. طراحی گرافیک در سیستم ارتباطی نوین به راهکارهی خلاقانه برای ترکیب دو سیستم ناهمگون ارتباطات شامل، زبان بصری سنتی طراحی گرافیک و زبان بصری پویای نوین نیاز دارد. مبنای طراحی گرافیک متحرک، بررسی اصول تصویری به منظور طراحی حرکت و تصویر و چگونگی ادغام این دو عامل برای ارائۀ یک پیام بصری است. طراحان با بهرهگیری از این امر، به خلق آثار گرافیک متحرک در زمینههای مختلف نظیر فضای شهری، عنوانبندی فیلم، برنامههای تلفن همراه، رسانههای تعاملی، آگهیهای تلویزیونی و… پرداختهاند.
وزن | 275 g |
---|---|
نویسنده | |
تعداد صفحات | 184 |
قطع | خشتی |
سال چاپ | 1401 |
نوبت چاپ | دوم |
شابک (جلد نرم) | 978-964-3188-54-2 |
مجموعه |
125,000 تومان 112,500 تومان
کتابهای مشابه
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.