دسته: دانشگاهی، هنر
محصول قبلی
بازگشت به محصولات
نظریهٔ اعداد
250,000 تومان 225,000 تومان
محصول بعدی
صفحه آرایی
95,000 تومان 85,500 تومان
طراحی بسته بندی
نویسنده: بیژن جناب
چاپ اول، 1400 | 120 صفحه | وزیری |
شابک: 978-622-7564-28-0
در حال حاضر بيش از هر زمان ديگري بسته بندي با ارزش ترين وسيله براي ارتباط با مخاطب است و طراحان به قدرت طراحي و ديزاين آگاهي پيدا كرده اند و دانستن اين نكته براي آن ها مسئوليت به همراه مي آورد تا بار ديگر از طريق خلاقيت و استعدادهايشان، ارزش روزافزون ديزاين و طراحي را در تجارت اثبات كنند.
در مبحث بسته بندي تخصص هاي بسياري دخيل اند كه هر يك از اهميت خاصي برخوردار است. براي مثال بازاريابي، برنامه ريزي، تدوين راهبرد، تحقيق، روان شناسي، هنر، طراحي صنعتي، گرافيك، عكاسي، جامعه شناسي، مهندسي، توليد، پخش و توزيع. استفاده از همه اين تخصص ها در كنار هم موجب مي شود كه طراحي بسته بندي به شكلي موفق صورت گيرد. در واقع عوامل بسياري هستند كه بر روي محصول نهايي تاثير مي گذارند.
فرهنگ پيوسته در حال تكامل است و زبان بصري بيانگر خواسته عموم در هر بازه زماني خواهد بود و ما به عنوان طراح، خالق و به وجود آورنده فرم هاي جديد و شكل دهنده به اطلاعات بشر هستيم.
نویسنده | |
---|---|
قطع | وزیری |
مجموعه | |
سال چاپ | 1400 |
نوبت چاپ | اول |
تعداد صفحات | 120 |
رنگ | رنگی |
شابک (جلد نرم) | 978-622-7564-28-0 |
95,000 تومان 85,500 تومان
کتابهای مشابه
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.