خبرها

معرفی کتاب‌های طوطی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک شانگهای چین

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه کتاب کودک شانگهای چین تنها نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در منطقه‌ی آسیا – اقیانوسیه است که هفتمین دوره‌ آن با همکاری نمایشگاه کتاب کودک بولونیا از ۲۴ تا ۲۶ آبان‌ماه با حضور ناشران معتبر جهانی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی چین برگزار می‌شود.

در این دوره کتاب‌های طوطی، بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی، ۴۰ عنوان کتاب تألیفی را به بازدیدکنندگان و ناشران بین‌المللی معرفی خواهد کرد؛ آثاری از نویسندگان و تصویرگران مطرح و برگزیده‌ی ایرانی از جمله فرهاد حسن‌زاده، جمشید خانیان، افسانه شعبان‌نژاد، احمد اکبرپور، محمدرضا شمس، پژمان رحیمی‌زاده، حسن موسوی، نگین احتسابیان، هدی حدادی، غزاله بیگدلو، پیام ابراهیمی، رضا دالوند و…

طوطی با شعار «پنجره‌ای به ادبیات ایران، پلی به ادبیات جهان» از سال  ۹۴ با رعایت حق نشر و عقد قرارداد با ناشران بین‌المللی به انتشار کتاب‌های باکیفیت کودک و نوجوان پرداخته است. سحر ترهنده، مدیر کتاب‌های طوطی، به نمایندگی از این مجموعه در نمایشگاه کتاب کودک شانگهای چین حضور می‌یابد و با ناشران معتبر بین‌المللی برای تعامل و همکاری متقابل فرهنگی و هنری مذاکره خواهد کرد.

همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه، کتاب‌های «برادر مزاحم من»، «چه فکر خوبی!»، «تک‌خال»، «چتری با پروانه‌های سفید» و «جنگل برای همه» به‌صورت ویژه نمایش داده می‌شود.

 width=  width=

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.